بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بنا عرف الله

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۲۴ ق.ظ

فاطمی نیا

 

در دوران دانشجویی در تهران از سال 64 به خدمت استاد سید عبدالله فاطمی نیا می رسیدم. 

بعدها به منزلشان هم می رفتم. تا اینکه از سال 1369 به اصفهان رفتم و ماندگار آنجا شدم. 

اما در چندین دهه در طول سال، استاد به اصفهان دعوت می شد و ما هم پای ثابت حضور بودیم. 

روزی از ایشان درخواست مطلبی کردم و ایشان این یادداشت را به من و همسرم دادند:

بسمه تعالی 

جناب حسین آقای عزیز؛ و خواهر بزرگوار

انشاء الله توحید خود را قوی کنید و به این مرحله نمی توان رسید مگر از طریق تمسک به اهل بیت علیهم السلام. زیرا فرمودند: «بنا عرف الله» و توسل به حضرت صدیقه کبری یادتان نرود وجود نازنین آن حضرت منشاء خیر است. التماس دعا 

اصفهان 13 رجب 1412 هجری قمری 

فاطمی نیا

(برابر با 29 دی ماه 1370 ش) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۹
حسین غفاری

فاطمی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی