بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Unknown

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۵، ۰۵:۳۳ ق.ظ
دیشب داشتم  وصیت نامه های شهدا را برای بنیاد شهید مرتب می کردم این فراز از وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو را مناسب امروز(اربعین) دیدم : خدا رحمتشان کند ایشان مسؤول تدارکات لشگر ۳۱ عاشورا و اهل خوی بودند .... جبهه دانشگاهی است که با قلم گلوله و به رنگ خون و در سرزمین کربلا ترسیم و نقش بسته است و مکانی است مقدس و محل قطع و بریدگی از تمام وابستگی های دنیا و تنها وابستگی و عشق به خداست و تمامی کارها برای رضای خدا و محل امتحان و آزمایش ما انسان های خطاکار. ان شاءالله که از این امتحان روسیاه بیرون نیائیم ... چون بدون زیارت و با آرزوی زیارت کربلا از این دنیا می روم خواهش می کنم، که ان شاء الله بعد از آزادی کربلا ، عکس مرا به عنوان زائر امام حسین (ع) ، بزرگ آموزگار شهادت به کربلا برده و در زیر پای امام حسین نصب نمایید و در زیرش جمله ( با آرزوی زیارت تو شهید شدم یا حسین) را بنویسید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۱۲/۱۹
حسین غفاری

نظرات  (۳)

سلام
خواستم بنویسم خدا رحمتش کند دیدم خودم مستحقترم!!
او بخشیده خدایی هست انشاءالله
بد نیست شما هم گه گاه گریزی بزنید به 20 - 25 سال پیش.
البته ما که هر چه شما بدهید می گوییم خدا برکت بدهد!
راست گفت آمون:خداوند ما را رحمت کناد و بیامرزاد.آمین
همین!
با سلام امیدوارم که در تمامی مراحل زندگی موفق باشید.
البته من یه گله از شما برادر عزیز داشتم که در آغاز سال جدید می خو اهم در اجرای آن اهتمام بورزید البته اگر قبول داشتید .
شما در رفتار و برخورد اجتماعی بیشتر مورد قبول نیستید و احساس می کنم کمی بر خود مغرور می باشید .که این باید با توجه به شناختی که از شما دارم باید برعکس باشد که متاسفانه چند مورد خود شاهد بوده ام لذا خواهشمندم این گله را برخود نگیرید . چون حیف است برادری به خوبی شما که برایم یقین شده چنین خلقیاتی داشته باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی