Unknown
پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۶، ۰۳:۳۷ ق.ظ
ادعیه مأثوره هر یک مقامی از مقامات انشائی و علمی ائمه دین است . لطائف شوقی و عرفانی و مقامات ذوقی و شهودی که در ادعیه نهفته اند و از آن ها مستفاد می شوند در روایات وجود ندارند و دیده نمی شود، زیرا در روایات مخاطب ، مردم اند و با آنان محاورت داشتند و به فراخور عقل و فهم و ادراک و معرفت آنان ، با آن ها تکلم می کردند و سخن می گفتند ، نه به کُنه عقل خودشان ، هرچه را که گفتنی بود. اما در ادعیه و مناجات ها با جمال و جلال و حسن مطلق و محبوب و معشوق حقیقی به راز و نیاز بودند . لذا آنچه در نهانخانه سرّ و نگارخانه عشق و بیت المعمور ادب داشتند به زبان آوردند و به کُنه عقل خودشان مناجات و دعا داشتند.مفتاح الفلاح به ضمیمه نور علی نور در ذکر و ذاکر و مذکورحسن حسن زاده آملی
۸۶/۰۴/۲۱
حالتون چطوره؟
ایام مبارک رجب المرجب رو خدمدتون تبریک می گم
التماس دعا
مارو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
یا حق