بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

همین

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۶، ۰۶:۴۲ ق.ظ
رفیق شفیقی زنگ زد و گفت : وبلاگ باید مال خودت باشد . از روزی که رفتی شهرداری ...گفتم راست میگی . حرف حق را باید قبول کرد . از این به بعد همان دغدغه ها و دل نوشته هایم را می نویسم .  دوستی برایم کامنت گذاشت که از سایتش دیدن کنم . دیدم مطالب جالبی در باره انتخابات گذاشته که نوعی روشنگری است . گفته به دوستان خودم هم بگویم تا با هم برای انتخابات به این صورت رفتار کنیم حرکت خوبیست . ormo.blogfa.comو در آخر بگویم که : در شهر یکی را کس، هشیار نمی بینم هر یک بتر از دیگر ،شوریده و دیوانه و ای کاش اینچنین بود .   و به قول دوستی : تا چه قبول افتد و که در نظر آید . شاید هم مصداقش خودم بودم !!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۶/۰۹/۲۰
حسین غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی