بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مهدی باکری

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ
چند وقت پیش این کارت تحصیلی شهید مهدی باکری را در فضای مجازی دیدم. در کتابی که برای تاریخ آموزش و پرورش می نویسم می خواستم از آن استفاده کنم.برای همین خواستم در سند تحقیقی کرده باشم. یادم مانده بود که وقتی با آقای سحابی یکی از معلمان باسابقه فیزیک مصاحبه می کردم ایشان اشاره داشتند که مهدی و حمید شاگردان من شده بودند. از ایشان سوال کردم دبیرستان دکتر هوشیار کدام مدرسه بود؟گفت من به ایشان در دبیرستان فردوسی درس داده ام دکتر هوشیار نمی شناسم. از برادرم که هم سن و سال شهید بود پرسیدم در دوران شما دبیرستانی به نام دکتر هوشیار بود؟ گفت نمی شناسم و اظهار کرد که مهدی در دبیرستان فروسی درس خوانده.برای اطمینان از میاندوآب و نوشین شهر(کارخانه قند) هم سوال کردیم آنها هم گفتند دکتر هوشیار نداشتیم. از اداره سنجش اداره کل رفتیم و سند سال 1351 امتحانات کلاس ششم دبیرستان فردوسی را درآوردیم دیدیم که بله ایشان از فردوسی فارغ التحصیل شده. به دبیرستان چمران(فردوسی سابق) رفتم تا نفیاً یا اثباتاً ببینم ایشان در سال تحصیلی 49-48 آنجا بودند یا نه که متاسفانه اظهار شد که در سال 68 در یک حادثه آتش سوزی تمام سوابق مدرسه از بین رفته است. خلاصه ما سندی برای اثبات این کارت نیافتیم. اگر کسی ما را راهنمایی کند ممنون خواهیم شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
حسین غفاری

نظرات  (۱)

مستند سازی کار علمی و درستیه و معنا سازی نیاز امروز ماست. هوشیار باشیم که سرمایه باکری ها به بیداری اراده، همت، تلاش، آگاهی، خیرخواهی و ایمانمان بیانجامد وگرنه مدرسه باکری هوشیار باشد یا بیدار توفیرچندانی ندارد. با ارادت
پاسخ:
ممنون بالاخره مستند سازی هم لازمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی