بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امین شریعتی

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۳ ب.ظ
از راست نفر دوم سردار امین شریعتی ..................................................دیروز سردار امین شریعتی پایگاه ثارالله ارومیه را به عطر آقا مهدی باکری عطرآگین نمود. صحبتهایی در باره راهپیمایی بزرگ اربعین داشت که لابلای آنها خاطره ای از حضور حضرت آقا در زمانی که رئیس جمهور بودند در لشکر عاشورا گفت. می گفت بعد از بازدید از لشکر که مصادف با ماه محرم بود. مقام معظم رهبری فرمودند می خواهم بیایم و در عزاداری آذریها شرکت کنم. دلیل آقا این بود که آذری ها بگونه ای با سوز روضه می گویند که گویی قتلگاه را می بینند و روایت می کنند.

نظرات  (۲)

سلام
خوش به سعادتتان
صبح روز اول عملیات والفجر هشت برادر امین را دیدیم که با بی سیم چی اش آمده بود خط را از نزدیک ببیند
خدا حفظش کند
پاسخ:
خدا شما را هم حفظ کند
سلام
بعد سالها بفکر افتادم از بچه های لشکر در اینترنت سراغی بگیرم، عوارض چند شیمیایی خفیف و موج انفجار چیزی از گذشته برام باقی نگذاشته(پرونده جانبازی ندارم و ریالی هم نگرفته ام) اما خاطره خوشی که از جناب امین شریعتی دارم و بارها برای دوست و آشنا تعریف کرده ام را اینجا هم نقل میکنم.
در شلمچه دیده بان بودم یک روز بالای دکل دیدبانی بودم و اجرای آتش می کردم که دونفر اومدند و خواستند از بالای دکل منطقه را ببیند و من البته هیچکدام را نمی شناختم و تا کارم تمام نشد اجازه ندادم به بالای دکی بیایند و بعد از اتمام کار اونها بالای دکل رفتند و بعد هم خداحافظی و تمام. و حتی نگفتن که فرمانده هستند و فلان و بهمان و این برای من بسیار بار ارزش بود و شخصیت بالای ایشان را همیشه ستایش کردم. درود
پاسخ:
ممنون که سر زدید. خوشحال شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی