بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

بیدمشک

شمیمی از عالم فراخاکی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زخم کودکان

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ

مرگ بر اسرائیل

من زخم‌های کهنه دارم بی شکیبم
من گرچه اینجا آشیان دارم غریبم

من با صبوری کینه دیرینه دارم
من زخم داغ آدم اندر سینه دارم

زخمهای کهنه ما خیلی کهنه تر از تولد منحوس اسرائیل است.

این داغ از آنجا آغاز شد که تعدادی از یهودی ها دربدر دنبال این بودند که پیامبر گرامی اسلام را از میان بردارند.

ما داغی اینچنینی در سال 61 هجری قمری دیدیم که سیدالشهدا در آغوشش کودک خردسالش را تیرخورده به سمت خیام برگرداند.

ما آن صحنه ها را ندیدیم اما برای داغ آن حدود 1400 سال است گریه می­کنیم.

در دوران دفاع مقدس صحنه هایی از نزدیک در بمباران شهرها از به آغوش کشیدن کودکان شهید تجربه کردیم.

اما اسرائیل روی تمام خونخواران تاریخ را سفید کرد.

او با بمبهای آمریکایی هر روز این صحنه ها را بروزرسانی می کند!

خدایا خودت آوارگی قوم بنی اسرائیل را دوباره برایشان بروز رسانی کن تا در این آوارگی بمیرند!

 

#طوفان_الاقصی

#اسرائیل_کودک_کش

#مرگ_بر_اسرائیل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی